Megjelent: 2015. december 11.
Köztudott, hogy a CAN-buszt elsősorban járműfedélzeti hálózati kommunikációs célra fejlesztették ki. A „jármű” fogalmába azonban az űreszközök is beleérthetők, és ezek tervezői is előnyösen használhatják a jelentős súlymegtakarításokkal járó CAN-buszra felfűzött kommunikációt.
Megjelent: 2015. november 13.
Az integrált teljesítményelektronika jellemzően a kefe nélküli DC-motorokat „favorizálja”. A törekvés érthető: az elektronika ezek vezérlésében „kötelező tartozék”, elektronikus „segítség” nélkül nem is képesek forogni, és a kefés motorok szikraképződése és a kefék, kommutátorok elhasználódási hajlama is a kefe nélküli megoldások mellett szól.
Megjelent: 2015. november 13.
Energetikai „közhely”, hogy a világ vagy akár egyetlen háztartás éves energiafogyasztását milyen jelentősen csökkentené a használaton kívüli, „készenléti” (standby) állapotban levő berendezések kikapcsolása, a „vámpírfogyasztás” megszüntetése.
Megjelent: 2015. november 13.
Az Internet of Things koncepcióban ma már az elektronika minden területének szereplői meglátták a piacot. Bár az alkalmazási elgondolások nagyon különbözőek, az egységes kommunikációs platform, valamint a szinte mindenütt szükséges analóg be-kimenet lehetőséget nyújt az alkatrészgyártóknak is, hogy integrált tömegcikk formájában kínálják az eltérő megoldások halmazának közös elemeit.
Megjelent: 2015. november 13.