Témakör:
A Digi-Key intézkedései ebben a kihívásokkal teli időszakban
Megjelent: 2020. május 12.
A COVID-19 járvány kiszámíthatatlan globális kereskedelmi környezetet teremtett. Néhány vállalat számára kísértésnek tűnhet a szüneteltetés vagy a zsugorodás, a Digi-Key azonban elkötelezett az ellenkezője mellett. Még határozottabban, új erőforrások, termékek és eszközök bevezetésével támogatjuk ügyfeleinket a beszerzési folyamat racionalizálása érdekében.
Keményen dolgozunk, hogy továbbra is ügyfeleink állandó és megbízható partnerei maradjunk. A Digi-Key változtatásai nagymértékű rugalmasságot kínálnak. Csökkentettük a megrendelési minimumot 50 euróra és a szállítási időkeretet valamennyi kelet-európai vásárlónk számára, lehetővé téve a kisebb megrendelési mennyiségeket és a gyorsabb szállítási időket – 48 órán belül vagy annál rövidebb idő alatt. Elindítottuk az online ütemezett szállítási programunkat minden pénznemben, így ügyfeleink akár hat hónappal korábban megtervezhetik megrendeléseiket. A COVID-19-ből fakadó kiszámíthatatlanság miatt fontosnak tartottuk, hogy partnereink nagyobb mértékű ellenőrzési lehetőséget kapjanak a vásárlási folyamatban. Az ütemezett szállítási programunk online, önkiszolgáló és felhasználóbarát megoldás.
Habár úgy tűnik, mintha a piac minden nap változna, ügyfeleink konzisztencia és megbízhatóság iránti igénye változatlan, továbbra is előnyben részesítik azokat a partnereket, akikkel könnyű az üzletmenet, akik időben, versenyképes árakon szállítanak. Függetlenül a piactól a Digi-Key elkötelezettsége az igények tökéletes kielégítésére mindig a központi kérdés marad.
Arkadiusz Rataj, a Digi-Key Electronics kelet-közép-európai és törökországi értékesítési vezetője
|
Digi-Key Electronics
Angol nyelvű kapcsolat
Arkadiusz Rataj
Sales Manager Central Eastern Europe & Turkey
Digi-Key Electronics Germany
Tel.: +48 696 307 330
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
még több Digi-Key Electronics