Skip to main content
Megjelent: 2015. május 21.

Az NFC-alkalmazások biztonságérzetét a néhány centiméteres leolvasási távolság is erősíti, de hasonló biztonságra tartanak igényt a nagy hatótávolságú RFID-k felhasználói is. Az NXP új, UCODE DNA-alapú RAIN RFID-tagjeit felhasználóknak nem kell választaniuk a biztonság és a hatótávolság között.

Megjelent: 2015. május 21.

Microchip-JukeBoxA Microchip Technology bemutatta azt a második generációs, többzónás audiotechnológiát és a hozzá tartozó okostelefon-applikációt, amely egy egész lakás minden terének kényelmes audioprogram-ellátását teszi lehetővé a JukeBox 4 platform segítségével. Az új generációs rendszermegoldás, a KB Multizone 2.0 a JukeBox-mobilalkalmazással (JB App) szigorúan szinkronizált és robusztus audiojelfolyammal (stream) látja el a lakás különböző helyiségeiben elhelyezett hangszórókat irányítható módon.

 

Megjelent: 2015. május 21.

Maxim-IOlink-refdesignA képen nem egy hi-tech pálinka­főző látható, hanem a Maxim Integ­rated új referenciaterve, amelynek alapján a tervezők egyszerre többféle IO-Link-alapú ipari szenzort tesztelhetnek, ráadásul saját IO-Link master készülékük kidolgozásához is használhatják. A MAXREFDES79# készülék segítségével tehát a tervezők lényegesen felgyorsíthatják IO-Link-alapú termékeik piackész állapotra fejlesztését.

Megjelent: 2015. április 27.

Vishay-UVszenzorA Vishay Intertechnology optoelektronikai részlege ultraibolya- (UV-) tartományban használható integrált szenzort mutatott be. A „Filtron UV” névvel azonosított átalakító nagy érzékenységével és kiváló linearitásával tűnik ki a versenytársai közül. Az UV-megvilágítást digitális értékre átalakító szenzort a fogyasztási cikkekben, orvosi műszerekben és ipari alkalmazásokban tartja alkalmazhatónak a gyártó.

Megjelent: 2015. április 27.

texas-ti84Amióta a számítások elvégzéséhez technikai eszközöket használunk, a diákok gyakran vetik fel a kérdést, hogy „mit szabad használni” érettségiken, vizsgákon, felvételiken, dolgozatoknál. Mivel ma az okos­telefonok, tabletek, laptopok szinte tetszőleges tudásanyagot tesznek elérhetővé, kommunikációs képességeik pedig a tiltott külső segítség igénybevételének lehetőségét nyitják meg, az oktatási intézmények vizsgakörülmények között kénytelenek korlátozni ezek használatát, mivel vékony a „puskázástól” elválasztó határ. A technikai segédeszközök teljes kizárása viszont abszurd és atavisztikus.